torsdag 12 januari 2012

Jättesköldpadda?


16 kommentarer:

  1. Vad det än är, så ska jag aldrig bada där...
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. lovar att påminna dig när vi har nästa turné i Bohuslän.
      kram

      Radera
  2. Ha, ha, den var rolig! Ser faktiskt ut som en sköldpadda. Eller så är det Storsjöodjuret på utflykt...

    SvaraRadera
  3. Och om det inte ä r en så har det alldeles säkert varit en!

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen :) så himla häftigt :) Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. helt plötsligt när jag tittade på fotot så insåg jag vad det var jag fångat på bild...
      kram

      Radera
  5. Tror inte jag doppar fötterna i detta vatten... :)

    SvaraRadera
  6. Undrar om inte jag skulle frestas att vada ut och känna...

    SvaraRadera
  7. Hoppas den inte bits och att den ligger kvar på samma ställe - alltid.

    SvaraRadera
  8. Ja det ser verkligen ut som en sköldpadda, fint fångat! :)

    SvaraRadera