fredag 6 januari 2012

From above...

Rotad i Nissaström...

8 kommentarer:

  1. Ha ha! Satt just och planerade ett inlägg med en bild som jädrar i mig, är en kopia av din...
    Den kommer senare ikväll tror jag.
    kram och varmt tack för ditt sällskap idag vännen!

    SvaraRadera
  2. ser fram emot att få se din bild. Tack för ditt sällskap, imorgon kör vi ruinfotografering innan det är dags för hockeyn, Luleå Hockey...
    kram

    SvaraRadera
  3. Och efter fotograferingen slåss vi...Modo hockey...
    kram

    SvaraRadera
  4. Ibland gäller det att vara ordentligt rotad i tillvaron...

    SvaraRadera
  5. Vilken kraft att stå kvar :) kram Suss

    SvaraRadera
  6. Så otroligt häftig bild! Fint fotad uppifrån :)
    Här är vintern helt upp o ner iår, som på så många andra ställen runt om i landet...på bergen har vi snö, men vid kusten nästan ingenting...och sjöar o hav ligger öppna...konstigt är det...


    Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  7. Skoj att se ett annat perspektiv av strömbrytaren ;-)

    SvaraRadera
  8. DOB; regnet vräker ned och ruinen väntar på oss, jag tror fokus idag får bli hockeyn. kram

    Marina; ett plus för de flesta. kram

    Suss; ofattbart. kram

    Fjällripan; tack! som den norrlänning jag är så saknar jag snön oerhört just nu. Ha en go helg.

    Gittan; oerhörda krafter som det trädet utsätts för. ha det gott

    SvaraRadera