söndag 18 november 2012

Charmigt sliten...

...eller hopplöst rutten? 

8 kommentarer:

  1. Det är vackert med det slitna.

    SvaraRadera
  2. Som ett boningshus är det nog hopplöst rutten men som en hylla skulle den vara så vacker Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Om det finns två sidor av en sak gäller det att välja den rätta!

    SvaraRadera
  4. Vacker och bär på en rik historia.

    SvaraRadera
  5. Hej Sara! tror du missuppfattade min kommentar hos din vän. ville bara försäkra mej om att de va hennes ord (de finns endel som lånar dikter mm och de är inget fel i det tycker jag, för alla har ju ej denna gåvan att kunna skriva som E) ber om ursäkt om jag gjorde dej upprörd för mitt klantiga sätt att uttrycka mig. hoppas du godtar det och förstår min fråga till E bättre nu. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Charmigt sliten, definitivt! Trevlig helg på dej :)

    SvaraRadera