fredag 26 oktober 2012

Träskmarker

Spegelblankt, krokodilerna lurar i vassen.

18 kommentarer:

  1. underbara färger och vilken spegling i vattnet. Änderna ser ut att vänta på varmare vatten eller något Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Tror du krokodilerna finns där på vintern också?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, tror du någon tar upp dem för vinterförvaring?

      Radera
  3. Ja, och visst kan man skönja en hjord med gnuer där mellan träden. I väntan på att samlat ta sig över vattnet i förhoppning om att undgå krokodilernas käftar

    SvaraRadera
  4. Ankorna är beredda för anfall tror jag. Det är ett farligt område du vistas i!
    Något annat, mina nya inlägg på min blogg visas visst inte (igen) hos mina vänners blogglistor.Jag kan bara meddela att jag bloggar för fullt fast det inte visas automatiskt hos dig. Jobbar på att lösa det hela men den här gången är det svårt. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Livsfarligt, men DOB är med. Hoppas det löser sig med bloggen snabbt.

      Radera
  5. Måtte maten på bryggan hålla sig ur vägen om de vasstandade går till anfall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De bryggan är safe, de har utrustat sig med vingar.

      Radera
  6. Krokodiler är verkligen luriga djur:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Sarah, tack för titt-in och rara ord hos mig!

    Önskar dig detsamma!

    Kram

    SvaraRadera
  8. härlig höstbild, gillar hur träden speglar sig i vattnet..

    SvaraRadera
  9. Underbar höstbild och så fint komponerad med änderna i hörnet...
    Fin profilbild på dej också :)

    SvaraRadera