söndag 2 september 2012

Följer du med?

Måste ta reda på var denna stigen slutar.

14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Då blir det en sjuhelsikeslång promenad, får nog fundera över vilka skor jag ska ta...

      Radera
  2. Klart jag följer med! Jag måste ju gå först, så jag röjer undan alla spindlar.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt, skönt att du vet vad som gäller...
      kram

      Radera
  3. Så mysigt som det såg ut, så ja, jag följer med!

    SvaraRadera
  4. Jag följer också med. Jag kan gå sist och se till att ingen försvinner längs vägen.

    SvaraRadera
  5. Spännande att se var den stigen leder...:)

    SvaraRadera
  6. Ja, jag kan också tänka mig följa med en bit. :)

    Glad torsdag! Kram

    SvaraRadera
  7. Svar
    1. Kanoners, nu blir vi ett gäng utforskare.

      Radera